verslag 1 04-09-2012 - Reisverslag uit San Pawl il-Baħar, Malta van Jack&Fery Vissers - WaarBenJij.nu verslag 1 04-09-2012 - Reisverslag uit San Pawl il-Baħar, Malta van Jack&Fery Vissers - WaarBenJij.nu

verslag 1 04-09-2012

Blijf op de hoogte en volg Jack&Fery

04 September 2012 | Malta, San Pawl il-Baħar

Na een heeeel mooie bruiloft, met Johan en Joyce volledig in de wolken de dag erna aan de reis begonnen.
Aisha heeft ons naar Schiphol gebracht en komt ons weer halen.(mooi aanbod).
Op Schiphol heeft Malta air geen prominente plaats weten te verwerven dus een beetje gangetje in gangetje uit maar uiteindelijk toch wel ingecheckt en op pad.
De reis verliep verspoedig om uiteindelijk om +/- 16:15 in Malta te landen. Een warm welkom was ons lot, warm maar vol met bewolking.
De nacht was rumoerig door het onweer, waarbij we hoopte dat dit snel voorbij zou zijn.
Onze eerste hele dag op malta, op maandag, starte redelijk goed, maar snel was het regen. Dit was niet normaal riep iedereen en het stopte ook snel, maar dan een enorme stortbui met onweer en weerflitsen tot gevolg. De straten stonden blank en monde uit in kleine riviertjes. Hm... uit NL met alleen regen, naar Malta met ... regen!!.(was dit ons doel?). Men riep van alle kanten eindelijk regen na 4 maanden geen druppel te hebben gehad, ik was een andere mening toegedaan, maar goed.
Maar nu dag 2 van ons verblijf wakker geworden met een stralende zon en fantastische temperatuur maken ze ons niets.
Dit mag tot het einde duren en daar ziet het wel naar uit.
de eerste 2 dagen waren verkenningsdagen, morgen starten we met onze eerste trip richting het zuiden.(malta drop of drop on trip).
Dit is naar het culturele deel van het het eiland, we laten ons verrassen.

• 04 September 2012 - 19:40

Siert En Willy:

Ha vakantie-gangers,

Na een prachtig,gezellig en heel leuk bruiloftsfeest van Joyce en Johan de hele dag in de wolken gezeten.Maar dan wel letterlijk!!!.Maar goed, ook hier is het weer zomers. Wat een gezellige foto's. Is de wijn lekker??
    Veel plezier morgen wij werken wel door.
    Lieve groetjes van alle Hoeksemaatjes.

• 05 September 2012 - 09:59

Thea:

Jammer van de eerste dagen, maar nu lijkt het een beetje op het weer hier! ook lekker! Leuke foto's ook, maaruhhhhhhhhhhh, is Fery alleen op vakantie??
    Veel plezier in het culturele gedeelte.

• 05 September 2012 - 10:49

Ad En Corry:

Lekker dat jullie nu het weer krijgen wat je verdient. Een beetje afkoeling na zo'n bruiloft is toch niet zo erg! We horen wel van jullie wat de cultuurhap inhoudt.
    Kus en veel plezier.