Laatste verslag van de Malta reis - Reisverslag uit Għajnsielem, Malta van Jack&Fery Vissers - WaarBenJij.nu Laatste verslag van de Malta reis - Reisverslag uit Għajnsielem, Malta van Jack&Fery Vissers - WaarBenJij.nu

Laatste verslag van de Malta reis

Blijf op de hoogte en volg Jack&Fery

14 September 2012 | Malta, Għajnsielem

Aan alle mooi dingen komt een eind, dus ook hier aan.
Nog een dagje om het af te leren en dan naar huis met een ervaring rijker.
Na een dagje van shoppen, wie krijgt daar nu geen genoeg van :-) ook nog een dag naar het eiland Gozo geweest. Een werkelijk schitterend eiland en naar ons beide mening mooier dan Malta. Bijzonder mooi gebouwen, meer groen en werkelijk hele schone straten. Dit is de indruk die wij overgehouden hebben aan dit eiland. Razend druk bij de ferry, maar daarna geen last meer gehad van de mensen massa.(alleen bij de terug weg voor de ferry). Een mooie drop of, drop on tour gedaan en volgende plaatsen aangedaan. 1ste Ramla bay wonderschoon "rood" zand strand. daarna de Ta'PinU baseliek hierin mooi foto's kunnen maken, uiteraard moest Fery eerst aan de "regels" voldoen.(extra rokje) Toen uitgestapt in een vissers dorp genaamd Xlendi.