Vieste en zo. - Reisverslag uit Rome, Italië van Jack&Fery Vissers - WaarBenJij.nu Vieste en zo. - Reisverslag uit Rome, Italië van Jack&Fery Vissers - WaarBenJij.nu

Vieste en zo.

Door: Fery

Blijf op de hoogte en volg Jack&Fery

02 September 2014 | Italië, Rome

Sinds we op de camping zijn, is het mooi weer. We leven buiten. Gisteren begon de dag ook zo maar op een gegeven moment..wat voel ik..druppels. Het begint te regenen en we gaan onder het afdak zitten en bestellen een cappuccino. Inmiddels regent het niet meer maar stormt het. Zelfs onder het afdak is het niet meer aangenaam, we gaan naar binnen en nemen nog maar een cappuccino, kletsen nog even gezellig met Herman en Margreet en gaan dan richting ons appartement. Misschien wordt het dadelijk nog mooi weer..ach ijdele hoop, het blijft regenen en we besluiten lekker op bed te gaan liggen met een goed glas rode wijn en een dito boek.

Wanneer we 's avonds gaan eten onweert het nog steeds. Mooi tijd om na het eten een verhaaltje te schrijven. Het idee is goed maar de stekker ligt eruit, geen internet, geen verhaaltje!

Vandaag is het droog maar het is nog niet duidelijk of dit zo ook blijft. We gaan naar Vieste, een mooie plaats aan de kust. De binnenstad is echt zo'n idyllische Italiaanse plaats met smalle straten mooie huizen en veel winkeltjes.
De haven is groot en ziet er nieuw uit. Er liggen aardig wat boten en het seizoen lijkt hier nog lang niet voorbij.
De weergoden zijn ons weer goed gezind en de zon schijnt uitbundig maar aan de zee waait een frisse bries en zijn de dertig graden aangenaam.

Op de terugweg maken we nog een paar mooie foto's van de omgeving, het is hier werkelijk schitterend!