Weer verder richting het Noorden - Reisverslag uit Esch-sur-Alzette, Luxemburg van Jack&Fery Vissers - WaarBenJij.nu Weer verder richting het Noorden - Reisverslag uit Esch-sur-Alzette, Luxemburg van Jack&Fery Vissers - WaarBenJij.nu

Weer verder richting het Noorden

Door: Fery

Blijf op de hoogte en volg Jack&Fery

21 September 2016 | Luxemburg, Esch-sur-Alzette

Wanneer we uit Nancy vertrekken is het weer zo gek nog niet en gelukkig blijft dit ook zo. We rijden naar Esch sur Alzette en zijn dan al weer in Luxemburg. De camping heeft hier ook nog genoeg plaatsen vrij en we vinden al snel een plekje waar we de komende 2 dagen blijven. Morgen is het namelijk ook nog prachtig weer. Bij de camping is een dierenparkje annex speeltuin. Vooraan kan je de 'fuutertuten bekommen'. Zakje met lekkers voor de dieren. Mooi om te zien hoe de kinderen er gebruik van maken. De dieren komen in ieder geval niets te kort! Ook hier weer een bord waar je je hoofd door kan steken....voorruit, doen we het nog een keer...of twee.

Esch sur Alzette is na Luxembourg de grootste stad in Luxemburg. We wandelen door de stad en lopen via de hoge brug over het spoor terug richting de camping. Ook hier weer een prachtig stadspark. Nog even genieten van het 'niets hoeven doen' en dan morgen weer richting Nederland.

• 22 September 2016 - 15:23

Thea:

Ziet er leuk uit!
    Geniet van de terugreis.

Gr Thea

• 22 September 2016 - 15:24

Thea:

Ik kijk nu pas naar de, meeste, foto's. Leuk dat je er ook op staat Fery!

• 22 September 2016 - 16:01

Corry En Ad:

Mooie reis. Ook ik was ooit in Nancy. Mooie stad met al die goudornamenten. Hier is het nog mooi weer (tot volgende week). Niets is zeker. Maar welkom thuis. Volgens ons hebben jullie wel genoten van deze camperreis. We horen de rest van de verhalen wel als julie weer thuis zijn.
    Kalm aan, veilige thuisreis en tot . . . .