De fotoroute - Reisverslag uit Kastelruth, Italië van Jack&Fery Vissers - WaarBenJij.nu De fotoroute - Reisverslag uit Kastelruth, Italië van Jack&Fery Vissers - WaarBenJij.nu

De fotoroute

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack&Fery

27 Februari 2013 | Italië, Kastelruth

De vierde de dag is een feit, wat een prachtige dag oopnieuw met fantastische zonneschijn en evenzo schitterende pistes.
We hebben ons voorgenomen de ‘achterom’ route te nemen omdat deze de mogelijkheid geeft om mooi foto’s te maken van de omgeving. Er zijn werkelijk schitterende plaatjes geschoten door Ad en Jack.(kijk snel bij de foto’s).
Helaas begint zich ook een afstand af te tekenen in de ‘val’-competitie. Fery is vandaag met twee uitmuntende vallen met stip gestegen naar de eerste plaats. Dat zal wel een wisseltrofee gaan worden, want je weet niet hoe het de volgende dagen/jaren vergaan nu de kwaliteit van het skiën voor ons allen met sprongen is vooruit gegaan. Gisteren maakten Ad en Fery er helemaal een potje van. Ze skieden tegen elkaar aan midden op een brede piste!!, alle ski’s vlogen door de lucht en Fery heeft er slechts blauwe plekken aan overgehouden.
Tijdens deze geweldige route is uiteraard goed voor de nodige versnaperingen gezorgd, echter de gebakken leverworst met gebakken aardappelen lag wel wat zwaar op de maag en dat met een vervroegd diner in het vooruitzicht. We weten niet hoe dat zal aflopen.
Het, voor deze dag vastgestelde menu in ons hotel, wordt voorafgegaan door wat ‘bubbels’ en wordt opgevrolijkt door een harmonica speler, daarna ALLEMAAL aanschuiven voor het diner in pasta stijl. Het lijkt ons gezellig.
Wat er morgen weer op het program staat, is voor iedereen een verassing omdat dan te volgen route op startdatum en tijd wordt uitgestippeld. Blijf dus aan deze verhalen gekluisterd om de uitspattingen van morgen weer te kunnen volgen.
Voor nu, een fijne avond en voor ons een fantastisch diner met live muziek en zoals een vorig formidabel schrijver al vermeldde, jullie mogen best, tijdelijk, een beetje meer jaloers zijn op ons.
Groetjes van ons alle vier